۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

پیش نمایش : دماوند از جبهه شمالی !!!

بازم سلام .



شاید پیش خودتون بگید که چرا من به جای اینکه گزارش برنامه های قبلی رو کامل کنم ، گزارش های جدید میزارم.


این به خاطر اینه که نوشتن یه گزارش برنامه یه مقداری زمان می بره ، برای همین من اول یه پیش نمایش از برنامه ها میزارم تا بعد اونا رو کامل کنم .

به هر حال شاعر میگه :  گر صبر كنی زغوره حلوا سازی . (راستی اینو که شاعر نگفته ، این یه ضرب المثله ) 


منم سعی میکنم تا در اسرع وقت گزارش ها رو کامل کنم.




اینم پیش نمایش برنامه دماوند از جبهه شمالی:







چه هوای خوبی برای صعود !!! نظر شما چیه؟






منتظر گزارش کامل باشید.............



۴ نظر:

  1. عکس فوقالعاده ای آفرین احسنت خیلی لذت بردم راستی زیاد سخت نگیر برای نوشتن گزارش کامل همین جوری که راحت مینویسی خیلی خوبه.

    پاسخحذف
  2. ممنونم.


    سخت نمیگیرم اما میخام یه چیز متفاوت بنویسم ونه مثل بقیه گزارشای خشک و رسمی.

    پاسخحذف
  3. http://www.arcteryx.com/Article.aspx?EN&article=Jonathan-Siegrist-Get-Out-and-Get-er-Done
    سلام

    ژاکوب از العالم

    پاسخحذف
  4. سلام ژاکوب جان
    از این ورا
    ممنونم
    لینک خیلی خوبی بود
    دمت گرم

    پاسخحذف