۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

افتتاحیه



سلام

افتتاح وبلاگم رو با یه گزارش برنامه سنگنوردی شروع میکنم امیدوارم که شروع خوبی باشه و مورد توجه خوانندگان محترم وبلاگ قرار بگیره.

برنامه سنگنوردی در انجدان:


حدودا ماه پیش بود که ایده تشکیل یه گروه مستقل و آزاد سنگنوردی از جانب امیر و چند تن از دوستان مطرح شد و کم کم این ایده تقویت شد تا شکل حقیقی به خودش گرفت و الان من عضو این گروه هستم  .  


بعد از یه سری برنامه ریزی بالاخره اولین برنامه گروه شکل گرفت و قرعه به نام انجدان افتاد .
 که در آینده ای نزدیک با کامل شدن اطلاعات  گزارش آنرا در این وبلاگ خواهم گذاشت.................



امیر نوری در هوایی مساعد در اوایل روز مسیر را اسلینگ گذاری میکند.

(مسیر ماشالله با درجه سختی  5.12d - 5.13a)

راستی یادم رفت اینو بگم ، من تو عکس درجه مسیر رو اشتباها 5.13d گذاشتم.

بزودی گزارش کامل برنامه رو خواهم گذاشت .


۲ نظر:

  1. سلام خوشحالم به عنوان اولین نفر در وبلاگت نظر می زارم.
    شروعی بسیار عالی در وبلاگ نویس آفرین خیلی خوب نوشتی همینطوری ادامه بدهی خیلی خوبه خوشم امد از نحوه نوشتنتان.
    با ارزوی سلامتی و شادی و موفقیت برای شما و گروهتان.

    پاسخحذف
  2. سلام امید ، خیلی ممنونم که به وبلاگم سرزدی.
    از اینکه از نوشتنم خوشت اومده خوشحالم.
    امیدوارم همه از نوشتن من خوششون بیاد.

    منم امیدوارم شما شاد و تندرست باشی
    :)

    پاسخحذف